Cum colaborăm

PASUL 1 – INFORMAȚII GENERALE
Pentru a optimiza comunicarea cu tine am implementat un sistem etapizat care prezintă avantajul că ne oferă nouă din start informații relevante despre problema ta iar ție nu îți grevează prea tare bugetul.
În concret, ne poți suna la numărul +0040.723.337.227 (tarif normal) de luni până vineri în intervalul 09:00-19:00 GMT pentru a obține informații generale.

PASUL 2 – ANALIZA CAZULUI
Dacă te decizi să colaborezi cu noi va trebui să ne comunici detaliile cazului tău fie prin accesarea butonului “Descrie cazul tău pe scurt”, fie prin completarea unui formular din secțiunea “Contact” a site-ului.
În maxim 24 de ore de la primirea informațiilor vei primi un feedback din partea echipei în care ți se va comunica dacă mai avem nevoie de date suplimentare și care este costul analizei cazului tău.
Analiza cazului (oficial se numește opinie juridică) cuprinde:
– încadrarea juridică a problemei, adică ce prevederi legale au fost încălcate, care sunt sancțiunile și ce drepturi ai în respectivul caz;
– strategiile pentru rezolvarea cazului (cel puțin două variante) și modul în care acestea se pot materializa, altfel spus ce solicitări trebuie făcute, unde și ce formă trebuie să îmbrace acestea, ce documente sunt necesare etc.;
– costurile aferente rezolvării cazuli pentru fiecare dintre strategii, respectiv taxe judiciare și de altă natură necesare, cheltuieli cu eliberarea și traducerea sau expedierea unor documente, cheltuieli de deplasare, onorariul nostru;
– estimarea timpului necesar pentru rezolvarea cazului.
În funcție de complexitatea cazului, costul unei analize se situează între 10 și 50 de lire sterline.
În feedbackul nostru ți se va indica în concret costul analizei si ți se va solicita în mod expres acordul pentru realizarea acesteia.
Dacă răspunsul tău este afirmativ, echipa va întocmi analiza în maxim 24 de ore de la primirea acestuia.
Îți vom indica de asemenea detaliile contului bancar în care poți efectua plata.
După efectuarea plății va trebui sa ne trimiti confirmarea acesteia printr-un e-mail la office@avdumitru.ro, SMS sau mesaj WhatsApp la numărul +0040.723.337.227.
Ideal ar fi să ne atașezi si un screenshot cu plata respectivă, dar nu e obligatoriu, putem verifica noi.
În maxim 3 ore de la confirmarea plății vei primi pe e-mail analiza cazului în format .doc și .pdf.

PASUL 3 – SEMNAREA CONTRACTULUI
Dacă vei decide că suntem echipa cea mai indicată să se ocupe de rezolvarea cazului tău va fi necesar să semnăm un contract de asistență juridică.
Pentru asta vom avea nevoie de poza actului tău de identitate (preferabil o carte de identitate valabilă dar este suficient și un pașaport).
Contractul se va încheia prin corespondență electronică, în forma cea mai simplificată a acesteia:
– vei primi (prin e-mail sau WhatsApp) un contract tipizat completat;
– va trebui să îl printezi, să îl semnezi și să ne trimiți varianta semnată prin e-mail sau WhatsApp.

PASUL 4 – COSTUL ȘI PLATA CONTRACTULUI 
În funcție de mărimea cheltuielilor (taxe, onorariu, cheltuieli auxiliare) raportate la nivelul disponibilității tale financiare poți opta pentru una dintre următoarele variante:
– plata anticipată integrală;
– plata anticipată a 50% din valoarea contractului și etapizarea diferenței în maxim două rate ulterioare;
– plata anticipata a 40% din valoarea contractului și etapizarea diferenței în maxim patru rate ulterioare.
Detaliile despre modul de plată vor fi stabilite de comun acord telefonic sau prin e-mail. 

PASUL 5 – EXECUTAREA CONTRACTULUI 
În maxim 24 de ore de la semnarea și confirmarea plății (integrală sau parțială) echipa va demara procedurile necesare pentru rezolvarea cazului.
Te vom informa prin e-mail despre orice acțiune pe care o întreprindem în cazul tău precum și despre orice modificare survenită (comunicare primită de la autorități etc.) în maxim șase ore de la momentul producerii acesteia.